zondag 19 maart 2017

Welkom


http://kadspspdesign.be/HOME.html



Vanaf heden worden de uitwerkingen
van mijn lessen en van de vertalingen van
Kniri’s Dreamtutorials & Violette Graphics
hier op het blog geplaatst.

Ze zullen per les in één bericht komen, zodat het makkelijk
is om ze terug te vinden aan de rechterkant (archief).

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om jullie nogmaals
te bedanken om trouw mijn lesjes te maken.  Het is voor mij
steeds een groot plezier om al jullie verschillende uitwerkingen te zien.


As of today, your versions of my tuts and the translations
of the tuts by Kniri's Dreamtutorials & Violette Graphic
will be placed here on the blog.

I will make one message per tut, so they can easily be found
on the righthand side (archief).

I would like tot take the oportunity to thank you all again
for making my tuts.  For me, it’s always a joy to
see all your different versions.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten